etachograf dla warsztatów

Budujemy mocną, partnerską sieć warsztatów tachografowych, które pracują na najwyższym poziomie i mają autoryzacje producentów VDO oraz Stoneridge.

Do tej pory koncentrowaliśmy się na wymianach tachografów w pojazdach ciężkich realizujących transport międzynarodowy. Teraz wchodzimy w finalną fazę retrofitu, która obejmie również busy.

Etap retrofitu busów

Do 1 lipca 2026 pojazdy od 2,5 tony w ruchu międzynarodowym będą musiały mieć tachograf. To nowa fala klientów i realna szansa na rozwój usług w warsztacie.

Pierwszy kwartał 2026

Platforma etachograf stanie się całkowicie darmowa dla warsztatów. Udostępnimy rekomendacje oprogramowań do rozliczeń czasu pracy oraz systemy GPS i telematykę zintegrowane z tachografem.

Partnerstwo i wynagrodzenia

Wprowadzimy przejrzysty system wynagrodzeń za polecenie klienta do sprawdzonych rozwiązań. Technicy w sieci staną się pierwszym kontaktem dla przewoźnika, od tachografu przez dane i telematykę, programy rozliczeniowe aż po obszar kadrowo płacowy.

Szkolenia i rozwój kompetencji

Dla partnerów przygotujemy cykl szkoleń technicznych i procesowych oraz ścieżkę rozwoju w kierunku samodzielnej analizy danych. W tym pracę na plikach z tachografu od pobrania i wstępnej analizy po przygotowanie materiału do dalszych rozliczeń.

Jeśli chcesz zobaczyć, jak to będzie działać w praktyce, kliknij więcej.